torsdag, april 25, 2019

PALTGÅVA


Jag har inte skrivit så mycket om mitt nya jobb, men måste säga att jag trivs mycket bra, även om det är lite jobbigare att ta sig till jobbet då det innebär att jag måste plåga mig upp ännu tidigare på morgonen och komma hem lite senare på kvällen. Dock så var jag bortskämd då jag arbetade i Vårberg, då det låg såpass nära hemmet så man tog sig till jobbet och hem igen innan man ens hann hinna blinka. Under de åren som jag arbetade där så hände aldrig det som hänt på min nuvarande arbetsplats. Min kollega Nivin sade innan lovet att hon skulle åka norrut och köpa med palt till mig och jag tog det mest som ett skämt, men det var det inte. Hon kom med en hel plastpåse med palt som nu kommer att vara mina festmåltider den närmaste tiden. Tack Nivin!

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...