lördag, september 27, 2008

MIN FÖRSTA "ROCKVIDEO" - EN VACKER DAG



Ja ... eller rörligt bildspel med bakgrundsmusik ska man kanske säga. Det hela blev en självbiografisk (eller egotrippad) video med bilder från 1975 och framåt. Ber om ursäkt för att det förmodligen är alltför mycket Björnbilder för att gemene man ska stå ut - men det ligger i rockvideons natur att det ska vara väldigt egotrippat.

Låten spelade jag in i somras med Steinberg Sequel, gitarr och sång och spelade in allt och mixade hela faderallan på min Zoom MRS-8 digitalinspelare. När man inte enbart ser min fula nuna i videon kan man se min gamle kompis Roger, min sambo Galina, mina kusiner Malin och Lina och katterna Alban och Rulle. Ska det vara självbiografiskt så ska det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte bra Björn och riktigt roligt att se! :D

Kram!

Anonym sa...

Visst vet du om att du ska spela o sjunga på mitt bröllop när de då blir...
har ju nyss blivit singel så nu lär de dröja ännu lämgre. Men jag har bokat dig till de iaf:)

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...