lördag, november 14, 2015

GAMLA BILDER 5 DAGAR I RAD - BILD 5


Fortsätter utmaningen att lägga ut en minst 15 år gammal bild 5 dagar i rad.

Den femte och sista bilden är betydligt nyare, från hösten 1999. Jag sitter vid köksbordet i mitt kök i min ungkarlslägenhet på Hertsön i Luleå. Det ser ut som om jag justerar mickarna på min koreanska elbas av märket Hawk, ett tungspelat åbäke som var det billigaste (och det enda jag hade råd med) från Ramus musikaffär i Luleå 1991.

Ha en bra dag go'vänner och go'fiender och låt inte rädslan och hat förmörka en redan så mörk dag.

Leve Frankrike.

Leve mänskligheten.



Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...