torsdag, november 12, 2015

SKOJ VAR DET ...

När jag sitter och tittar igenom gamla bilder och videosnuttar så har jag hittat ett par av de få filmade klipp som existerar med mig och min gamle vän och lekkamrat Roger Carlsson. Det finns hundratals timmar bevarade med ljudinspelningar som vi gjorde mellan 1986-2011, men under de sista åren hade jag även tillgång till filmkamera och passade på att filma under ett par av våra ljudinspelningar för att dokumentera hur det kunde se ut. Dessa foton är stillbilder ur dessa klipp och visar väl hur kul vi hade tillsammans. Två av fotona är från februari 2008 och de övriga från juli 2010 vilket var en av de sista gångerna vi träffades - allra sista gången var ganska exakt ett år senare i juli 2011. Roger gick bort 4 september 2011.





Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...