måndag, juni 05, 2017

INSTAGRAM

Jo just det, det har jag förmodligen inte nämnt tidigare, men jag har faktiskt en Instagramsida där jag mestadels lägger upp bilder på vinylskivor, natur (ofta i form av träd) och när jag känner mig narcissistisk en och annan selfie. Jag skaffade kontot redan 2012 och roade mig med det under en tråkig tågresa norrut innan det hela föll i glömska, men sedan 2015 så gillar jag att lägga in en och annan bild där. Det kan ibland bli riktigt kreativt om inte annat. Nu är det förvisso ingen som läser detta men om ni - denna ingen - skulle känna sig hågad så går det bra att följa mig på Instagram (känner mig otroligt uppmärksamhetskrävande nu när jag rodnande skriver dessa rader)


https://www.instagram.com/beji74/

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...