söndag, oktober 30, 2005

SORRY … INGA LÄNGRE RAPPORTER.

Min språkförmåga har lämnat mig i sticket just nu, så jag blir ganska kortfattad. Det enda jag har att säga är att de senaste dagarna har varit de lyckligaste i mitt liv. Jag älskar dig. Jag vet inte hur många gånger jag sagt de orden under de senaste dagarna - inte heller hur många gånger jag fått höra de orden. Som sagt var ... jag saknar ord just nu ... men ord är ändå bara blaha-blaha mot detta. Detta borde ALLA få uppleva. Vilken underbar värld vi skulle få.




KOMMENTARER: 

Oj, vad gulligt! Båda två på bild! (Jo, Beji. Hon ÄR snygg!!!Banne mig!!! Vilket klipp, grabben!!!;-)!(((Kramar och ha det underbart!!!!!)))Önskar er Vän Soulway / 30 okt 18:52

Och så blev världen genast lite vackrare!!!!Vad glad jag är för er skull!=) / Aniara 30 okt 18:53

Äntligen en bild på Galina! Blir alldeles varm i hjärtat när jag läser, och särskilt när jag ser på fotot.Allt gott!Varma kramar från Pova / 31 okt 01:35

Lööööve is in the air!! Myyyysigt kort! :) / Jenny 31 okt 15:23

*ler*Vilken mysig bild.Njuuuuut.Kram / L / Wimsa 1 nov 13:54

OOOOOOOOOOOOO vad härlig & se. Underbart vännen det behövs inga ord för att glädjas med er. Kramizz FIa. / Smultrondroppen 1 nov 14:46

Sv ti ko: *Liten glädjetår* + I love you two too!(((Smack i planeterna))) hälsar Soulway med Bosse och Sessa!!! / Soulway 2 nov 14:16

Grattis till kärleken. oh ja,,,tänk vilken underbar värld vi skulle få om alla hade det som Du....*ler*.Länge Leve kärleken...den är bäst.Kram Anki / 2 nov 14:39

Ja ja, skippa bullshitet och kom till det väsentliga. DID YOU SCORE? *asg* *Skämtar bara*Mmm, härlig bild det där. Galina ser faktiskt ut ungefär som jag trodde. Lite rysk på nåt vis *asg*. SÖT är hon. Inte sötare än Korpj*veln dock. ;-)Allvarligt: Skitkul att det gick så bra IRL också. Så nu går flyttlasset till Stockholmia? Kul att du tycker att jag är bra. Ibland tvivlar jag på det själv. *he he* Nej, men jag menade verkligen det jag skrev. Du är en av de mest sympatiska människor jag har mött i cybern. Kanske DEN mest sympatiska, om än lite "torr". *asg*Keep up the good work, mate.Hälsa Galina, om hon är vaken.Robban :-)) / 2 nov 18:39

Ja du kärleken den gör gott i både själ och hjärta.Härligtkram och tack för besök / LillaTanta 2 nov 23:06

Önskar er två all lycka...man blir glad av att läsa om er kärlek sänder med de vackraste orden jag känner till...1 Kor. 13Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont.Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen.Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre, och störst av dem är kärleken.Kram//Nitha / 3 nov 11:59

Vad heter hövding på engelska? / Robban 3 nov 18:47

Woho! Vad fiiint! :D <3>
Wow, vad fina ni är! Blir alldeles varm i hjärteroten...jodå Läderhjärtat KAN faktiskt bli lite kärleksmjukt ibland. Det ser gött ut där i soffhörnet..suck!! Jag ska baxa bort Shorty ur mitt soffhörn, hmm, alla somnar där jag ska sova i den här familjen...tur att inte jag är nykär :)))Fast är är lite gammelkär i min gamla truckförare ändå :) En jäkel att lukta gott ska jag säga...*harkel* varför börjar jag babbla så här...mitt i natten. NI SMITTAS!!! :)Gulligt av er att ni ville läsa om fadern! Han åker snart...och jag är lite avis faktiskt, men det får bli ett annat år eller så... KRAAAAM och trevlig All Helgonahelg / Munin på Pladderstråkps, jäkla msn bara segar nu igen...d.s / Munin 3 nov 23:59

Ha en underbar helj med nära & kära vännen. Karmizz Fia. / Smultrondroppen 4 nov 12:22 

I´m speakless! Good loving! Ha en underbar helg! Kram! / Fatou 4 nov 16:42

Men...kan vi inte få se liiite fler bilder? ;) / Jenny 4 nov 20:45

Väl bekomme!Lite separationsångest i detta läge är nog fullt naturligt.Jag önskar dig en trevlig allhelgonahelg.Vi hörs, grabben. / Robban 4 nov 22:15

Nyss hemkommen från Turkiet vill jag bara skriva och lyckönska dig till din lycka. Jag tror att du är värd den och är glad att ha dig som cybervän och att vi kan ge synpunkter på vårt gemensamma intresse, musiken. / Bigga 5 nov 17:02
Känner du dig ensam och övergiven nu? Det är inte för evigt, hon finns kvar fast det är några mil mellan er.Upp med hakan!Kraaaaaaam Pova / 5 nov 19:12

Instämmer i förra inlägget 1kor kap 13 e fint^^ det är välsignat å finna kärleken :) Önskar er lycka till!! / Mange 6 nov 07:49

Tja ba! *Kollar in och önskar dig en trevlig arbetsvecka* / Robban 6 nov 16:39

Åhhhhhh jag får tårar i ögonen... Vad vacker hon är!Speachless!!!Vad fint..Mitt ömma romantiska fiskhjärta (stjärntecknet då, inget annat) svämmar över!!!Kram BeJisan Linda / Natricia 6 nov 21:37

Waow! Grattis Björn i Lule en solighälsning från Halmstad på Västkusten! Kärleken lyser om er LYCKA TILL C: / Ammie 10 nov 21:15

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...