måndag, november 02, 2009

ÄNTLIGEN ett bevis på att jag har åstadkommit något vettigt med mitt skrivande.

I våras startade jag en blogg där jag skrev om utvalda LP-skivor ur min samling och en av de mer udda plattorna jag skrev om var LP:n "Jak spelar dik matt" med Lulegruppen Fafner. Inte tänkte jag mer på det - men så har under de senaste månaderna två av medlemmarna hört av sig via kommentarer och nu idag kom följande meddelande från en tredje medlem:
"Hej du! Hörde av Niklas och Göran att du hade en blogg med Fafner-skivan. Det inspirerade oss att kika igenom garage och källare på jakt efter band...och ett tu tre..Vi producerade och fixade till 2.45 Giga byte Fafner-musik i helgen. Spread the word around! Mvh Magnus Lindmark, ex Fafner gitarrist"

Som sagt var, ÄNTLIGEN ett bevis på att man har åstadkommit något vettigt med sitt skrivande.

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...