fredag, december 22, 2006

Tittar in för att säga Gul Jod ... eller nåt ...

... jag har varit en dålig bloggare på sistone, men IRL har fått gå före URL på sistone (vilket jag antar är ganska hälsosamt) ... Den här veckan har varit väldigt turbulent ... vill inte gärna säga mycket mer, men jag kan säga att det rör sig om jobbet (hemma råder Tomtebolyckan - fast kanske inte fullt så oskyldig :-P) ... hur som helst löste sig alltihop och jag fick ett gott bevis på att jag har väldigt fina arbetskamrater. Jag har just avslutat min första termin som lärare med många många nya erfarenheter, några nya ärr men framför allt många varma känslor för såväl arbetskamrater som elever. Jag har fått flera hempysslade julkort från många av mina söta och fina elever ... och till och med en julklapp. Då blir den strängaste lärare stum av rörelse och glädje. I morgon kväll bär kosan av till Luleå, där jag skall spendera jul- och nyårshelg för att återvända strax före trettonhelgen. Tyvärr utan min stora kärlek - men man kan ju inte få allt ... och Stockholm (i mitt hjärta) finns ju kvar ... men när är det tänkt att det skall bli vinter på det här stället?
Well whatever ... god jul och gott nytt år - everyhopa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Beji vad glad jag blev för din Julhälsning....Jag vill önska dej det samma och hoppas att snön finns i Lule..samt att även Rulle the Rolls finns där för dej hihiihi
alltså
GOD JUL och en liten tanta-kram

Anonym sa...

God Jul Beji!

önskar Kerstin H

Anonym sa...

En riktigt God Jul och en god start på det nya året vill jag passa på att önska dig.

Kram

Anonym sa...

Lovar att ALDRIG skrämmas så igen...
Nu har du redan rest, förstår jag, men tackar för din hälsning och önskar dig en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.
Hälsningen innefattar förstås också Rulle :)
Jul-bamse-kram från Pova

Anonym sa...

Ett gott slut och ett Gott Nytt År vill jag och min familj önska dig och familjen, ha det gott och var rädd om dig så ses vi i det nya året kramar Tanja

Jätte tack för besöket hos mig.... glädjer mig att se dig smygande nån gång då och då. *fnissar*

Ha det vännen kraaaaaaamar Tanja

Anonym sa...

Hallå! Du fastnade väl inte där uppe i norr? Skolan har börjat!
Vårtermingskramar från Pova :)

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...