torsdag, juli 05, 2007

Nu bär det av norrut ...

Under en veckas tid skall jag förgylla Luleå med min närvaro och träffa släkt, vänner och katter igen. Jag har inte varit där sedan jul- och nyårshelgen, så det börjar väl vara hög tid nu. Jag har ju inte sett Luleå utan snö sedan jag flyttade därifrån - när jag var där under lovet i höstas var det ju ett imponerande och tidigt snötäcke som täckte det mesta. Det lär ha varit en mycket varm sommar där uppe så här långt, samtidigt som vädret här har skiftat det väldigaste mellan ösregn och gassande sol. Nu har det varit lite gråväder på sistone och när jag häromdagen studerade SMHI:s hemsida verkade det som om jag skulle ta med mig gråvädret norrut - förmodligen i min stora svarta väska.
Så hej på en stund!

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...