onsdag, mars 08, 2006

ofrivilligt offline :-(

Hejsan. Nu är det så att jag råkat bli ofrivilligt offline en dryg vecka tidigare än vad som var tänkt, då min dator har varit i olag ända sedan den slogs ut i samband med ett strömavbrott i söndags. Annars hade jag ju tänkt vara online ända in i det sista före flytten. Men så blidde det inte. :-(
Nå, morbror Åke som tidigare ryckt in och gjort underverk skall ta sig en titt på vraket i slutet av denna vecka och förmodligen installera om rubbet - just nu funkar det helt enkelt inte (detta är skrivet på en lånad dator på Hertsö Bibliotek).
Annars går flytten bra. Det är inte mycket kvar i lägenheten och jag har ordnat med hjälp med att flytta säng och andra saker som jag inte gärna bär för hand - apropå bära för hand: jag har nu kånkat så många tunga saker under de senaste veckorna att jag till min häpenhet upptäckte antydan till muskler på överarmarna ... undrar just var de kommit i från?
En annan glädjande nyhet är att jag har varit i kontakt med två tänkbara arbetsgivare i kungliga huvudstaden ... verkar lovande. :-)
Nå, som sagt var, jag kanske tittar in någon gång till innan flytten, men skulle vi inte höras/ses före dess önskar jag er alla allt gott.
Var rädda om er.
/Bj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju det. B I F F :-))

See ya mate.

/ Imago

Anonym sa...

Oj vad spännande den här flytten. Vad roligt att det verkar nappa på jobbfronten! Håller tummar o klor!

Du, vad roligt det är med klassfoton modell gamla! Jag måste nog leta rätt på mitt också, fast jag tror att jag har ritat streck på hela mig där. Synd att man gör såna dumheter som liten/ung..men jag tyckte jag var så ful. Om bara morsan låtit bli min lugg, hade allt varit frid och fröjd. Minns det som igår och jag tror att jag gick i 3:an på det klassfotot :))

Kram till er båda, och snälla suuura inte för att jag bytt sida igen :) Jag kan inte vara utan mitt brydderi tyvärr. Men nu ska jag inte ta bort eller byta...möjligen bara tillfälligt om något strular!

Kram kram kram

Ps. Glöm inte krama Rullis D.s

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...