måndag, mars 13, 2006

Sista dagen online ... på ett tag.

Ja govänner, datorn är tillbaka och fixad ... inte alltför många filförluster - förutom ett par dygns musik.

Jag vandrar mellan min gamla numera väldigt tomma lägenhet (knappast möjligt att se som 'hem' längre) och mitt tillfälliga läger i moderns lägenhet och städar ur och tömmer bort gammalt skräp. I dag kommer moderns kompis att hjälpa till med överflyttandet av de få kvarvarande tyngre sakerna (däribland säng, och diverse astunga överfulla flyttkartonger) och sedan är jag offline fram till och med flytten - då modern inte har något internetabbonemang.

Som synes har bloggen redan flyttat till Kista och snart kommer jag efter.

Rulle har redan övergivit mig vid det här laget - har inte delat min säng sedan jag tillfälligt flyttade över mitt nattläger till moderns lilla lägenhet ... men det beror förmodligen på att min hopfällbara tältsäng inte är bred nog för Rulles smak.

Tillbaka till kånkande och urstädande ...

Vi synes i cybern!

7 kommentarer:

Anonym sa...

BeJi kära 1-års cybervän!

Tror jag glömt att säga:

Jag är så innerligt glad för Din skull!!!

*kram*

Anna-Lys

Anonym sa...

Ja ja vi syns väl då men väntan blir stor. Må väl Agge

Anonym sa...

BeJi regerar!!

Anonym sa...

*asg*

Anonym sa...

*S P A M*

Observera att ALLA inlägg räknas in i statistiken. Alltså skall tre inlägg nu påföras the Imaginator. Got it? :-)

Anonym sa...

Miss U! Korplyan ekar...:(

Hoppas flytten går som den ska och att Rulle finner sig. Lite oroad för Rullis :)

Kom snart..nuuu :)

Kramisar i mängder, o lite flyttgröt också
Munin

Anonym sa...

Long time no seen................
Läget då?

Linda

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...