onsdag, augusti 09, 2006

ETT ÅR HAR GÅTT ...

"well... här sitter en rabiat serietidningshatare (tycker att serier är värre än t o m Harry Potter :ds) - och garvar åt den sällsamma dialogen mellan galna möss/katter/hundar/(antagligen)människor. Snacka om att sammanfatta språkvetenskap i en enda sentens!:D Vad gäller den "fullständigt" blinda kärleken, säg mig om den någonsin inte varit den - fullständigt blind och oresonlig?:ds Det gäller att återfinna det där avundsvärda "icke-kär" tillståndet...:)Och nej, jag tänker inte börja läsa den serien, men läser gärna dina reflexioner om den och andra serier...:)Tack för en fantastiskt underhållande och innehållsrikt läsning, en sällsynt kombination, både här och i livet!:)"
/ lumen coeli 9 augusti 2005
Tack för att du kom in i mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Nu har jag hört fyra delar av ditt Sommarprogram. När ungarna slitit ut dig i skolan har du ett solklart alternativ: Radioproducent.
Kan man bli i Piteå :) har jag hört, även på DI i Stockholm.

Anonym sa...

Hej beji!
Kikar bara in och säger hej. Jag har varit norrut och jobbat i sommar om du inte visste det, kom hem i förrgår, det känns skönt faktiskt.

Hur är det med dig annars?
Kram Linda/Natricia

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...