tisdag, april 04, 2006

I brist på annat ...

Jag har verkligen inte något att skriva om och följaktligen borde veta bättre än att skriva här. Men mina fingrar är uttråkade ... och G pysslar med annat och är inte tillgänglig för mina fingrar just nu ... så därför blir det en bloggpost här i alla fall.
Jag såg en taggning hos Munin (som sett den hos någon annan, som i sin tur sett den ... ja ni fattar ...), och eftersom jag ändå inte har något att skriva om (harklar mig) ... :


1: Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4- vad står där?
"lägga på studioeffekter och exotiska instrument samt utforska krångliga rytmer"

2: Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
dörrhandtaget till dörren som leder till köket

3: Vad var det senaste du såg på TV?
början på Våra Bästa År

4: Utan att se efter, gissa vad klockan är
Halv elva

5: Borsett från datorn, vad hör du just nu?
G:s CD med Morrisey och G:s pysslande i köket

6: När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Höll på att bli överkörd vid ett gångställe

7: Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Läste blogg hos Robban

8: Vad har du på dig?
svarta manchesterbyxor, svarta strumpor, svarta kalsonger, svart t-shirt, mörkblåa stickade favorittröjan, brun skinnväst, glasögon

9: Drömde du någonting i natt? I så fall - vad?
Nej, sov inte särskilt mycket

10: När skrattade du senast?
I går när G:s väninna I. dansade balett i köket tillsammans med grannens lilla flicka N.

11: Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bland annat några planscher med fredsbudskap från John Lennon och Yoko Ono, en torkad ros, en tavla med blommor, ett väggur

12: Har du sett något konstigt på sistone?
Allt är konstigt i Fjollträsk ... men intressant

13: Vad tycker du om den här utmaningen?
Åjovars

14: Vilken var den senaste film du såg?
Minns ej, men det var säkert någon DVD jag såg före flytten

15: Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle inte hinna köpa något, då jag dött av chocken

16: Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Alla vet allt om BeJi

17: Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta
hänsyn till politik och skuldkänslor
Jag skulle utplåna Wallmans salonger

18: Tycker du om att dansa?
Nej

19: George Bush
Tycker han om att dansa?

20: Föreställ dig att ditt förstfödda barn är flicka... Vad får
hon heta?
Inga Idéer

21: Om ditt första barn var pojke, vad skulle han heta?
Inge Naning

22: Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Spelar ingen roll var man ställer sina skor

23: Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärle-
porten?
Är det verkligen dags att komma nu?!?

24:Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågorna?
Doktor Snuggles, Göran Persson, James Onedin och Göingeflickorna (så det blir sammanlagt sex personer).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såå, Göingeflickorna var två till antalet?
Där ser man vad man kan förtränga.
;-)
Hoppas allt väl med dig annars, där i stora staden.
Och hälsa en sväng till G också!
=)

Anonym sa...

Hmmmm ...

http://dogwelder.com/images/365/0410.jpg

;-))

Anonym sa...

Hallö! Björn+Galina me´! Å Gla´ Påsk åxå! Ja nu när det är gjort så vill jag bara skriva att jag garva gött åt din lista!(: Man får ju inte mer kul än man gör det & ja kolla in din sida å fick det, ett garv alltså! Det med namnen på tillkommande flicka/pojknamn va bra men vet du vad min far vill att jag skulle döpa min son till Jo, Stefan Ville Görahan! Å då förstår du nog att hans far hette Stefan(lever ej längre)men han heter Kristoffer & mår bra av det namnet me´(tror ja?)sist jag fråga så (är 24år)så log han! Men over till noe annat! Har du fått arbete eller är listor ditt tidsfördriv? Hur e det i Kiiista? Det finns väl mygg där med när de jä...la krypen börjar surra? Eller kommer du längta hem när du upptäcker en blyförgiftad mygga irra omkring likt en blåmes på Cafe´? Men kärlekens vindar kan smäkta och fläkta och du får nog ett kneg på en skola full med kids som skiter i betygen,ha,ha. Nä sånt ska man inte skämta om. Du får nog ett bra arbete så du & Galina kan bygga bo & allt de dära!Själv har jag börjat sträcka på mig efter en förfärlig höst/vinter har haft de deppigt och 2 helt otroligt jobbiga influensor med en vackas vilopaus mellan, alltså typ 5 veckor sammanlagt. Men det biter inte på en le kärring så jag har som sagt sträckt på mig & börjat blogga igen! Plus att jag hunnit med att vara oförskämd mot fel person (om nu man kan vara det mot rätt person) i alla fall så typ fick jag be om ursäkt 100ggr för inte nog med att hon var trevlig utan hälsade god helg & så får jag ett hjärprutt & skriver elakt tillbaka! Fy va man gör!? Men allt är utrett & jag har lärt mig 1 sak till (AV 3 MÖJLIGA),att inte vara ursinnig,trött,deppig,arg, när man ska besvara ett brev eller kommentar. Ush å lite till I´m a full av Ågren! Så nu vet du det med. Men du ska ha tack att du besöker oss fattiga MSN-bloggare & det är alltid trevligt med visit från dig! Kramelikram från en bluesdam! Ammie

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...