måndag, oktober 09, 2006

Cirkeln är sluten ...

Det var underbart så länge det varade.
Men nu är allt slut.
Jag började blogga för att ha något att göra för att tränga bort demonerna och känslan av hopplöshet och meningslöshet.
Inte kunde väl jag ana vad det skulle leda till.
Jag mötte den stora kärleken och lämnade allt, satsade mitt liv (inte för att det var så mycket att satsa men ändå).
Fick uppleva ett fantastiskt år i sus och dus.
Mitt bästa år.
Men nu är det slut.
Jag satsade allt ... och förlorade.
Och har inget kvar.
Och framtiden känns väldigt kort.

1 kommentar:

ANNA-LYS sa...

Inget ???

Du har oss perifiera vänner :-)

Kramar oxå, ja tom en puss på kind

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...