tisdag, oktober 10, 2006

Jag ångrar ...

... förra bloggposten. Den borde jag inte ha skrivit. Men jag har ännu aldrig raderat en bloggpost och tänker inte starta nu heller. Det finns en framtid även om det är osäkert hur den ser ut. Jag var bottenlöst förtvivlad under några dagar och jag är en väldigt impulsiv människa trots min norrländska sävlighet. Men just nu känns det bättre. Det kan bli sämre igen, men det kan också bli bättre. Bara så ni vet.

Fast för att vara en nedlagd blogg skriver jag ovanligt ofta här ...

5 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Du ska inte ångra att du blottar dig, det gör bara att vi gillar Dig ännu mer! :-D

Välkommen åter du blåa bloggare med blått band.

*kram*

FANCY sa...

Du hade en tanke men tanken blev till något annat...*L*...
Jag tror jag sagt adjö till cybervärdlden x-antal gånger.
Men vad tusan ...det är kul att blogga,
Underbart att få feedback på det vi gör i bloggen.
Något vi är lite sämre på IRL...*L*...

Vi råkar alla ut för "bloggtorka"
lite då och då.
Vad jag egentligen vill säga är, Välkommen tillbaka efter ditt "uppehåll"


//Fancy

Anonym sa...

Äh vad gör det om 100 år, har ångrat mycke här i livet men fick jag leva om mitt liv så skulle jag säkert göra likadant. Så det är bara att köra på som förut. Ha de gott.

Anonym sa...

Kära Beji!
Skulle vårt liv bara bestå av medgång och glädje, då skulle vi bli ganska odrägliga som människor.Tråkigheter utvecklar oss och efteråt kan man ibland känna tillfredställelse med vad livet lärt oss.
En stor kram från Bigga

Anonym sa...

Bloggen är ju till för "dagens tankar"...så inget delete inte. Visar ju bara den dagens tankar och sinnesstämning. Inte tar man bort de positiva bloggarna när man är på depphumör...så varför ta bort de deppiga när man känner sej bättre. Näe du...låt stå liksom. Å vilken dålig förklaring jag skriver...men jag tar inte bort den. Kämpa vidare BeJi :)

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...