torsdag, juni 16, 2005

ÄH PUH! DISKOGRAFIER … OCH ANNAT HEMSIDETJAFS


Äh puh!
Jag har just avslutat mitt arbete med "DISKOGRAFIER" - en av många planerade sidor på min hemsida. Lade dessutom till en länk till denna bloggsida, samtidigt som jag tog bort "efterlysningen". Kattens "nya" ägare har beslutat sig för att behålla katten och den får det passande namnet "Jolie". Alltså efterlyses inte "gamla" ägaren längre. Så kan det gå.
Nå. Natti natti


KOMMENTARER: 
Vad kul att du har blogg också! Tack för titten i GB, jo denna fungerar bättre och ser trevlig ut. Jag har det lite tungt nu, särskilt pga att en god vän...ja jag trodde det var en god vän iaf...visade sig inte vara det. Sånt är ju livet men den här gången blev det droppen i en rad tråkigheter på bara ett par timmar.Jag reducerar min blogg lite också, för mycket dret he he! Jag har inte så mycket att säga heller som verkar intressant i mina egna öron, men tydligen finns det flera som tycker om det jag skriver. Det är ju roligt. Jag ska läsa mer här hos dig och tackar för att du finns. Kunde inte dykt upp mer lägligt måste jag säga...lite *rörd* tom! Ska till sjukhuset nu och se om min "brukare"! Kram kram och dubbelkram / Munin den 16 juni 16:02

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...