tisdag, juni 21, 2005

HOPPLA!


Jag såg just att de sista poängen trillade in från universitetet i fredags så då var man färdig då. Roligt är också att se att examensarbetet nu också finns publicerad på nätet. Jag är väldigt nöjd med resultatet med mitt och Marias slit under våren. Jag lägger in en länk här (tills vidare - det skall in på min "egentliga" hemsida också så småningom) till det publicerade examensarbetet.http://epubl.ltu.se/1652-5299/2005/019/LTU-LAR-EX-05019-SE.pdf

Då har jag två publicerade examensarbeten bakom mig som är publicerade på det heliga nätet. Då kan jag nästan börja kalla mig författare. Det kan hända att det blir tillfälle att hålla föredrag om arbetet någon gång till hösten, eftersom vår handledare frågade oss om vi var villiga att göra det i samband med något genusfrågortjohejsan som skulle äga rum just till hösten. Det tackade åtminstone jag ja till - så vi får se när, hur och om det blir något.

KOMMENTARER: 

Grattis kära vetenskapliga författare - ska läsa ditt arbete inom kort :-D /Anna Lys 22 juni 13:00

Smyger in här å önskar dej å Rulle en glad midsommar tebax...hoppas ni får trevligt...jag ska försöka ha de så gott de går, inget väder kan hindra mej...kram//Paula 22 juni 21:08

Hej och Grattis till att du känner dig färdig... nää, jag menar att du är färdig med examensarbetet. Skall läsa det snarast. Det förra var intressant; tycker mig ha välgrundade anledningar att förvänta mig detsamma om detta. Vill också önska dig och Rulle en Glad Midsommar! Varm *pust* kram från Pova 24 juni 00:50

nej, jag har fortfarande inte hunnit att läsa din uppsats.:/ Förb...de dator!:( Och på skolan får jag aldrig tillräckligt med tid...:s Men jag ska göra det, på ett eller annat sätt fixar jag det.:) Är ju NYFIKEN!:dMen du, hösten är ju här, så då ska du väl snart hålla det där föredraget? Det ser jag fram emot att du skriver och berättar om då!:):):)Kram! Och så här i efterskott: GRATTIS!!!:D / Galina 26 augusti 15:59

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...