lördag, juni 25, 2005

MIDSOMMAR

Tjahapp.
-----
MIDSOMMARAFTONMENY
Trevligt sällskap
Entrecot, färsk potatis, ostgratinerad sparris, rotsaker, kantarellsås
Rödvin
Cappuchinotårta med kaffe
Ostbricka, vindruvor, päron
----
Drömde om en väldigt trevlig tjej.
Problemet var bara att jag aldrig sett henne tidigare och att jag inte fick veta vad hon hette.
Men hon pratade halländska.
Hm.
Ytterst frustrerande.
Det räckte inte med blommigt örngott.
----
Katten Rulle sov över hos sina kattkompisar - kul att gamla kattguuben får lite stimulans - jag har nog varit väldigt tråkig denna intensiva studievår.


KOMMENTARER: 

Oj vilken go mat! Nu blir jag ju hungrig igen trots att jag nyss åt!Hi hi när det verkade inte räcka med blommigt örngott ;)Ha det gott Björn! / Jenny 25 juni 19:57

Jag skulle bli riktigt överaskad om jag knackade på någons dörr och en grönögd demon öppnade... Allvarligt, jag brukar alltid börja diskutera med Jehovas vittnen, jag har samma problem med tex hyresgästföreningen och bokförsäljare. Man skulle vara mer som min mamma citat "NEJ JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!!" Men det är jag inte....... / Natricia 25 juni 22:03

åh vilka söta katter. här blir jag hungrig, får nog fylla på kylskåpet. det räcker inte med en halv kalles kaviar/kram / Mojan 27 juni 09:13

Ha!:dNu har du väl förstått hur viktigt det är att följa instruktionerna till punkt och pricka!? Nästa midsommar får du gå och plocka sju sorters blommor (sju, har jag sagt!:p) och lägga dem under kudden enligt konstens alla regler... Så kanske berättar den där väldigt trevliga halländska tjejen vad hon heter och var hon bor!:dKram på dig!:) / Galina 26 augusti 16:11

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...