torsdag, december 15, 2005

BJÖRNS BLÅA BLOGG FYLLER ETT HALVT ÅR!


Välkommen in i värmen!

Jo, som jag sa innan jag avbröt mig själv, så fortsätter min idag halvårsdagsfirande blogg (som jag haft så mycket glädje av) sin tvivelaktiga verksamhet på denna adress. Allt gammalt MSN-material (för alla nostalgiker) finns
här. Jag börjar lite mjukt här idag, eftersom jag redan har babblat på som en galning i min snart igenbommade MSN-blogg.

Jag har idag (efter seminarier och snarkiga föreläsningar) uppdaterat
min sk ’egentliga’ hemsida å de bestämdaste. En nödvändig uppdatering, eftersom min fina kusin Malin pikade mig för att det fortfarande, nästan ett halvår efter hennes och systern Linas student, stod på min hemsida att de befann sig i slutet på sina gymnasieutbildningar. Fy skäms på mig! Uppdatering krävdes alltså … men inte bara där, jag snofsade upp de olika delarna på hemsidan, rensade bort lite onödigt, lade till lite nytt material – men mest av allt rörde det sig om utseendemässiga förändringar. Jag har dessutom gjort en särskild länksida till mina bloggfavoriter. Den blev ganska snygg, om jag får säga det själv – och det får jag, för det är min blogg! Kika här om ni törs … eller ids.


Dessutom har jag börjat få vissa idéer för ett nytt musikprojekt …

Nåja … jag hoppas alla glada bloggarvänner skall trivas lika bra här som ni verkar ha trivts i min MSN-blogg, och eventuella ’nypåstigna’ bloggläsare är naturligtvis också lika mycket välkomna.

Ha det fint, everyhopa!

Björn J. (sugen på Dalarån)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till det nya hemmet!
Jösses vad du har jobbat!!
Fint vart det.
=)

Anonym sa...

Hej..
Så hittade man hit också..
Hoppas du ska trivas bättre med den här sidan..
Om vi inte hörs tidigare så vill jag önska dig en god jul och ett fint 2006
Kramar från
Brummelisa o Ozzy

Anonym sa...

Jaha... Svårt, säkert, men han ska acceptera ett nej, inte utnyttja sin mkt överlägsna situation, och vara trogen sin fru, inte sant?
Ha det bra.

Anonym sa...

Ahhh vad coolt!! Älskar de där bilderna!

Ja det var inte lätt att förklara Lucia, nej, de där kommentarerna lämnades EFTER att jag ingående förklarat om ljuskrona i håret och ett italienskt helgon med utstuckna ögon och de förfärat sa "Det låter... hmmm..."

Anonym sa...

Tudeluu!

Fint du har det här då *L*

Tackar för hållna tummar, gör det samma själv..

Ha det godis!

*kram*

Anonym sa...

WOW!! VA snyggt!!!! Tummen upp Björn!! :D

Anonym sa...

Tänkte bara kolla om jag KUNDE kommentera här - har för mig att jag försökt tidigare på blogspot men inte lyckats ....

GOD JUL !!

Britt

Anonym sa...

Här får du det nog lika bra som på msn, eller bättre t o m.
Gillade första posten härnere..jättestor storlik på text osv, känns så lagom som första inlägg ;-)
Ha det så gott!

Anonym sa...

Hoppar in en snabbis och säger Grattis på ettårsdagen :o)
// Yvonne

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...