tisdag, december 13, 2005

Testing!

Testing ... testing ... etta ... tvåa ... trea ... plastbil ... PLASTBIL ... PPPPPPPLASTBIL ... joohooooo .... testing ... min röst skall nu komma från vänster högtalare ...

Njae ... Jag tror att diskanten behöver kalibreras en smula.

Lägger in en bild på min gamla blogg tror jag:

Och kanske en länk:

Byter färg på texten
Jättestor storlek på text
Stor storlek på text
Normal storlek på text
Liten storlek på text
Jätteliten storlek på text

Testing ... testing.

Tja ... vaffan det får duga.

2 kommentarer:

Björn Jakobsson sa...

testa skriva kommentar

Anonym sa...

Mycket imponerad är jag! Det här blir nog riktigt bra! :)

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...