fredag, juli 01, 2005

HINNER EGENTLIGEN INTE SKRIVA HÄR

Jag har mycket att skriva om, men hinner inte just nu ... lite stressigt ... men trevlig stress. Har just ordnat mig ett arbetsamt MEN lönsamt helgarbete, så jag offrar högsommaren denna helg för att slita i mitt anletes svett i stället. Money, money, money.
Ha en fin och skön helg allihopa.


KOMMENTARER: 
Robban var liksom ingen katt, han var en Bulldozer :)) Kul kisse dessutom, närjag hade min hund Ritha så om det gick någon mindre känd person för nära ytterdörren så inte fasen rörde jycken en min, men Robban for som en raket till dörren och satte sig att morra som den värsta pitbullen vid brevlådan! Vaktkisse av högsta rangen :)Lycklig Gul heter min sida nu för tiden he he, eller.... Gula hund....nä inte Gula Febern...månne Yellow Submarin bara för att vara ytterligt nostalgisk :)) Jasså du jobbar helg du med, då kan vi ta varann i hand vid tillfälle *svett svett* he he! Jag ser att det dykt upp en mörkare variant av Björn.....Skifs *fniss* i ditt fotoalbum, stiligt må jag säga! Tycker du om fotolek...alltså nu missförstår du mig inte va? Jag hade foto och film som tillval i plugget på Stadsöskolan, det var jättekul. Jag blev aldrig någonting att ha på den fronten men kul tycker jag fortfarande att det är. Har ingen vidare kamera bara...nu kör jag med mobiltelefonen och det blir inte så bra. Ska försöka införskaffa nåt bra så småningom, när plånboken har bestämt sig för att öppna sig. Just nu är den mussla och det är nog lika bra det! Kram i Natten / Workingclass Hero.... / Munin 1 juli 21:57

Trevlig helg du också..fast min blir nog lite småtrist. Det blir ofta så i den lilla stad där jag bor sedan 2 år, som jag fortfarande inte känner mig helt hemma i. Det är så mycket skåningar härnere... heheAllvarligt, det är inget fel på skåningar. De är helt okej. Bra. Roliga...Vackra och fantastiska :)Nä, nu får jag sluta att surra hela tiden...Jag har också fått lite konstiga mail, mest av yngre män från marocko... Med betoning på YNGRE. / Natricia 1 juli 22:41

He he, undrar vad man ska säga om min glada nuna då? *harkel* jag får inga mejl alls knappt inte ens skumma :) Det är säkert för att jag sitter på balkongen...hmm!Nyfiken Gul passar mig rätt bra, för nyfiken är jag så det skriker om det he he! Och pratsam.... / Munin 1 juli 22:45

Jaaa! Det är klart hon vinkar! Tack för den! Men varför inte fotomodell OCH politiker??? Kram Fatou. 2 juli 08:03

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...