söndag, juli 24, 2005

WELL … BYE FOR NOW!

Ännu en arbetsvecka i mänsklighetens tjänst till ända.
I morgon kommer min morbror och hämtar min dator som skall genomgå en totalrenovering och spabehandling så att den känner sig som en dator igen. Så det kanske dröjer lite innan jag återkommer här.
Tills dess, bye for now!


KOMMENTARER: 

Såg att medlemskapet så försvunnit ur Korpboet. Säg att det bara är tillfälligt det också!! Du är liksom en nödvändig kugge där...annars haltar det betänkligt. Hoppas nu det blir bra med din dator och att du snart är tillbaks, och pliiis jobba inte ihjäl dig, glöm inte att njuta också!Kram "tjatterkorpen" / Munin 25 juli 12:26

I hope you will be back soon. / Robban 25 juli 17:07

Hrm.Ska det vara ett "that" mellan "hope" och "you"? / Robban 25 juli 17:10

Mmmm spa...din dator kommer att njuta och öppna upp sig för dig som en blomma efteråt ;) / Jenny 25 juli 19:19

Finns kvar här när du kommer tillbaka :)/ L (p.s kommer att läsa statsvetenskapen från min hemort och via "nätet") / Wimsa 25 juli 23:32

Det skulle min dator säkert också behöva... Men framför allt skulle JAG vilja gå på spa... Kram! / Fatou 3 augusti 18:23

Inga kommentarer:

Nå, tack för mig!

 Som någon eventuellt noterat så skriver jag inte här längre, men tänkte att bloggen får finnas kvar i väntan på bättre tider. Den här blogg...